marque

This is my territory . For those FRIENDS , come come follow the bloggie =D , i am sure me will be do the same as ya did . BUT for those HATERS and STALKERS , ada aku kacau kau ? tak ada kan ? so BACKOFF SUCKA!. =D

Sunday, March 27, 2011

Sedang Kebosanan & Untuk Kau .


     What a boringgg day . Tade nak buat ape pun . Nak keluar pun malas . Kalau time kerja tu asyik ingat nak cuti je . Haa hari ni amek lah kau  nak cuti sangat kan . HAHA . Tapi bukan pasal cuti aku nak sembang sebenarnye hari ni . HIHI

Lagu ni sedap gile weyh !

     Actualy harini aku nak cerita pasal videoclip yang dekat atas ni haa . Aku suka dengar lagu ni . Dalam playlist Winamp aku tu ada lagu ni je hari ni .  HUHU  (ni pengaruh Fendi Sabah lah bagi aku dengar lagu ni . HAHA . ) Tapi kan , bila dengar lagu ni aku selalu teringat dekat dea . heee . Tak tahu kenape . Padahal tak couple pun . Tapi kami rapat lah . Selalu contact ngan dea hari-hari . Yang best nye kan , kalau time aku habis credit je mula lah kena bising POT PET POT PET . =P . Time dea tade credit je ,  menggagau jugak aku  tak duduk diam . HIHI .




     Tapi dea best lah lepak , selalu kejut aku hari hari nak pergi kerja , Selalu teman aku . =P . Aku dengar cerita dea pandai nyanyi meaning sedap lah sebab semua orang pandai kan . =P . Aku nak sangat dengar dea nyanyi tapi segan nak mintak just selalu dengar dea main piano je tu pun baru 2 kali je . HIHI . Al maklum lah siape yang tak kenal MOHAMAD ASYREEQ ni kan penyegan orangnye . HIHI . 

Untuk KAU , harap kau tak bosan jadi KAWAN aku . ilebiuu <3

7 comments:

  1. ingatkan u tak tau malu. haha. :P

    ReplyDelete
  2. Hamboi kau . hihi . muke i je ganas you . Hati ni penuh taman . bukan 1 tapi 5 ! . haha !

    ReplyDelete
  3. hehe . dah dah segan teruk dah ni . :D

    ReplyDelete
  4. mmg la mamak pic aku xde kan... xpela...

    ReplyDelete
  5. aku memang letak lah .kau je tak nampak :D

    ReplyDelete